We zijn op de helft!!

6 juni 2016 - Algeciras, Spanje

Iets later als jullie gewend zijn is hij er dan toch de blog van deze week of eigenlijk vorige week. Dit heeft er allemaal mee te maken dat het een druk weekend is geweest. Zoals jullie misschien al gezien hebben bij de foto's ben ik het afgelopen weekend naar Sevilla en naar Estepona geweest. Sevilla was prachtig alleen heel warm in de zon heeft het even de 36 graden aangetikt het was alleen een van de laatste keren dat het zo koud was in deze stad want van af volgende week lopen de temperaturen in Sevilla op tot 40/45 graden. Maar buiten de temperaturen is het een prachtige stad om een keer te bezoeken, ik hoop dat jullie de foto's ook gezien hebben.

Zondag even naar het strand geweest van Estepona ook dit is weer een prachtig strand en in tegenstelling tot Tarifa uitermate geschikt voor zonaanbidders zoals mij. Het dorp zelf was niet zoveel aan te zien, maar het strand was prachtig. En helaas zal ik hier nog wel een aantal dagen last van hebben, want mijn schouders hebben de kleur waarover Marco Borsato weleens een liedje heeft gezongen.

Ook op het werk heb ik het nog prima naar mijn zin ze leren me steeds meer over de logistieke systemen waar zij mee werken en ook waar ze nog mee bezig zijn. Ook werk ik bij een vergelijkbaar bedrijf in Nederland die ook dezelfde producten opslaat in koelcellen. Het is daarom extra leuk om voor mij te zien wat de verschillen zijn van de manier van werken hier in Spanje en in Nederland, hier ga je ook steeds meer verschillen zien. Ook omdat het de afgelopen weken steeds drukker wordt het ook steeds leuker om te werken en alle processen in de gaten te houden.

Morgen heb ik nog een vrije dag genomen om af te reizen naar Gibraltar dit is in het weekend heel mooi. Ik hoop hier natuurlijk een aantal apen te spotten die op de berg leven, maar ook wat van de stad te zien die ook heel mooi schijnt te zijn. Hier kunnen jullie binnenkort ook weer een aantal foto's van verwachten.

Nog een prettige avond allemaal en tot volgende week!!

1. Hemny:
    6 juni 2016
    Hoi Ruud, zo te lezen heb je al heel veel gezien en meegemaakt. Heb je je ouders nog een beetje vermaakt of heb je ze aan hun lot overgelaten? zeg maar tegen je moeder dat ze snel naar huis moet komen want zonder haar loopt alles hier in het honderd.
    gr., Henny en Klaas.
  2. Marien rolandus Boers:
    6 juni 2016
    Leuk om weer te lezen hoe het met je gaat en ook om je weer even gezien en gesproken te hebben. Ik heb nu een beeld van de omgeving waarin jij je bevind en Andalusie is inderdaad is een mooi gebied
  3. Ruud Rolandus Boers:
    9 juni 2016
    Nee mijn ouders heb ik zeker kunnen vermaken, we zijn met elkaar naar Sevilla, Estepona en Gibraltar geweest en natuurlijk de eerste dag gelijk tapas gegeten. Dus dat is wel goed gekomen. En als het goed is, is ze nu weer thuis.