We gaan alweer de laatste week in !!

26 juni 2016 - Algeciras, Spanje

We gaan morgen alweer de laatste week van de stage in. En wat is het hard gegaan. Dit betekent wel dat we nog even naar het strand moeten gaan om nog even de laatste bruine kleur mee te nemen. Want meestal is het zo wanneer ik in het buitenland ben het in Nederland prachtig weer is en wanneer ik terug het de eerste 4 weken regent. En zoals ik begrepen heb is het goed weer in Nederland. Mensen die dus graag willen dat het goed weer blijft in Nederland kunnen hun financiële bijdrage overmaken naar mij (even contact opnemen graag)

Deze week wat wat werk betreft een rustige week. Het systeem dat eerder ingevoerd is is al aardig ingewerkt en daar is iedereen blij mee. Verder heb ik hier niet veel over te vertellen.

Deze week was er wel Feria (feestweek) en dit is een heel gezellig feest. Er wordt vooral gegeten en ook gedronken, voor de kinderen is er Kermis. Helaas ben ik niet bij het stierenvechten geweest dit is ook een groot onderdeel van de Feria. Gisteravond is het afgesloten met een grote vuurwerkshow. En ik kan je vertellen  dit was geen Carlton vuurwerk ik denk namelijk dat het in Marokko te horen was.

Gisteren ben ik dus zoals eerder al verteld naar het strand geweest. En vandaag zal ik dus ook misschien even naar het strand gaan. Niet een heel bijzonder weekend dus.

We gaan dus nu de laatste week in dit betekend veel papierwerk regelen zodat ik niet terug hoef. Nog wel leuk is dat er vrijdag door het bedrijf een bedrijfsuitje is geregeld waar ik ook uitgenodigd ben, dit is dus voor iedereen een leuke afsluiting. Hier zullen jullie natuurlijk later weer een uitgebreid verslag van zien.

Prettige zondag nog !!!

1. Hemny:
    26 juni 2016
    moge Ruud,
    inderdaad snel gegaan, nog een weekje en dan kunnen de mannen van 't Hok een extra kratje inkopen. Een fijne laatste week enne kom je alleen terug of.......
    gr., Henny en Klaas.
  2. Oma:
    26 juni 2016
    Hallo Ruud
    Ja het begint echt op te schieten Nog maar een weekje De Spaanse Zon !
    Geniet er nog maar even van !Kan je hier weer aan de slag Of eerst nog vacantie? We zien je weer tegemoet Je komt toch op een mooie tijd terug
    Middenzomer Tot ziens Hart Groetjes OMA en OPA

?
  3. Liesbeth:
    3 juli 2016
    Ha Ruud!

misschien ga je in dit koude en natte land de spaanse zon nog wel heel erg missen!! liggen je truien met lange mouwen en je winterdekbed al voor je klaar??

het was heel leuk om steeds te lezen hoe het ging! je vader heeft mij ook een beetje op de hoogte gehouden en we hopen nog wat meer verhalen te horen.... ;)
    we zijn vast wel dingen geweest die niet in het reisblog konden worden geplaatst... omdat het verhaal dan te lang werd.....

goeie reis en groetjes,
    Bram en Liesbeth
  4. Marien rolandus Boers:
    3 juli 2016
    Hoi Ruud,

De airco staat aan(lees:raam staat open), je winterdekbed ligt klaar, we hebben de kachel aan om de overgang niet te groot te maken voor je.

Voorspoedige reisdag vandaag en tot vanavond.